.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه اربعین حسینی ؛
مردم نکا امشب با 2 شهید گمنام وداع می‌کنند

فرماندار نکا با اعلام اینکه مازندرانی‌ها شامگاه جمعه با دو شهید گمنام وداع می‌کنند، گفت: نکا در آستانه اربعین حسینی میزبان دو شهید دوران دفاع مقدس است.

به گزارش شمال نیوز، رضا آزادی‌کناری در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: شهدا با خون خود، استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند و وجود آنان سبب افزایش روحیه معنویت بین مردم این شهرستان می‌شود.
وی یادآور شد: امروز نیز مردم ما با پیروی از ولایت و تداوم راه شهدا همچنان ثابت‌قدم در راه دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن استوار ایستاده‏اند.

فرماندار نکا با بیان اینکه مردم شهرستان نکا، همواره قدردان خون پاک شهدا هستند، اظهار داشت: مردم شهرستان نکا به طور حتم از این شهدا استقبال باشکوهی می‌کنند، تا بار دیگر نشان دهند همواره ادامه دهنده راه شهدا هستند.

آزادی افزود: شهیدان گمنام دارای ارزش و مقام والا و خاصی هستند چرا که آن‌ها بدون هیچ چشمداشتی نشان و علامتی از خود بر جای نگذاشتند و خود را نثار اسلام و انقلاب و ارزش‌های الهی کردند.

فرماندار نکا از مدیران دستگاه‌های دولتی و نهادها‌ی انقلابی خواست برای هرچه با شکوه‌تر برگزاری استقبال و تشییع و تدفین این دو شهید گمنام، همکاری لازم را داشته باشند.

آیین وداع با این دو شهید گلگون کفن شامگاه جمعه در مسجد جامع نکا و خاک سپاری پیکر مطهر آنان روز شنبه همزمان با اربعین حسینی از سپاه نکا به سمت آرامگاه شهدا برگزار می‌شود.

شهرستان نکا 430 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.